loading...
ايكس پارتي - بزرگترين رسانه ي موسيقي در ايران
پست ويژه

آدرس جديد سايت



wWw.Camp98.Ir

آخرین ارسال های انجمن
توماج بازدید : 163 دوشنبه 1390/11/17 نظرات (0)

برای احترام به هوادار؛ نام آلبوم حمید عسکری را مخاطبان انتخاب می‌کنند

برای چگونگی انتخاب نام به ادامه مطلب مراجعه کنید


نام جدید‌ترین آلبوم حمید عسکری را طرفداران و علاقه مندان به وی انتخاب می‌کنند. حمید عسکری با سپردن نام آلبوم جدید خود به مخاطبانش، به نوعی قصد دارد از همراهی آن‌ها طی سال‌های گذشته قدردانی کند. وی دراین باره در گفت‌و‌گو با موسیقی ما گفت: از آنجایی که نمی‌خواهم آلبوم جدیدم «کما» نام بگیرد، و نیز به این دلیل که دوست دارم مخاطبانم سهمی در آلبومم داشته باشند، خواستم که انتخاب نام آن را به آن‌ها واگذار کنم.

وی با اشاره به اینکه تمامی قطعاتش را برای مخاطبانش می‌سازد، به خبرنگار سایت گفت: از آنجایی که تمامی کار‌هایم را برای مردم و نیز به احترام آن‌ها می‌سازم، ترجیح دادم خودشان نام آن را انتخاب کنند. پس از بررسی تمامی نام‌ها، نهایتا یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنیم و کسی که نام برگزیده را انتخاب کرده، بلیت سه سال کنسرت را در هر شهری که باشد، هدیه می‌گیرد.

خواننده «کما»‌های یک تا سه از روند تولید و ساخت آلبوم خود گفت: کار بر روی ساخت ملودی‌های آن آغاز شده است و ترانه‌هایی که انتخاب کرده‌ایم را در دست ملودی سازی داریم.

وی از عنوان کردن نام قطعات آلبوم خود، خودداری کرد وگفت: عنوان قطعات آلبومم هیچ وقت هیچ ربطی به نام آلبوم نداشته‌اند و این بار نیز چنین قصدی ندارم. مثلا هیچ وقت قطعه‌ای به نام «کما» در هیچ یک از آلبوم‌های من وجود نداشته است.

عسکری در مورد جزییات آلبوم بدون عنوان خود گفت: این بار بر خلاف دیگر آلبوم‌ها خودم کمترین دخالت را در آن دارم و سعی کرده‌ام از حضور دوستانم بهره‌مند شوم. اما می‌توانم این قول را بدهم که فضای ملودی‌ها به کلی تغییر کرده و متفاوت از ملودی‌های همیشگی خواهد بود البته ضمن حفظ استایل همیشگی قطعاتم، این تغییرات را لحاظ کرده‌ایم. فعلا روی این قضیه متمرکزم که چه چیزی را که مناسب صدایش بوده تا کنون اجرا نکرده و به فکر کار کردن بر روی چنین قطعاتی هستم. چرا که تصمیم دارم در آلبوم جدیدم، تنوع ایجاد کنم. فکر می‌کنم این آلبوم، نسبت به آلبوم‌های قبلی‌ام، آلبوم متفاوتی باشد.

وی از فضاهای جدید این آلبوم اینگونه یاد کرد: فضاهایی که در آلبوم جدیدم تجربه کرده‌ام برای خودم هم جالب و قابل توجه است. مثلا قطعه‌ای در ماژور ساخته‌ام که تا کنون نخوانده بودم. چنین تجربه‌های در آلبوم جدیدم خواهم داشت. همچنین در این آلبوم فضاهای ارکسترال را تجربه خواهم کرد. در واقع ۷۰ درصد آلبوم را به صورت ارکسترال ضبط می‌کنیم. این اطمینان را دارم و به همه اطمینان می‌دهم که چهارمین آلبومم یک اتفاق در موسیقی باشد. تمام تلاشم را برای رسیدن به چنین اطمینانی می‌کنم.

عسکری در مورد زمان انتشار آلبومش گفت: نمی‌توانم زمان مشخصی را برای انتشار آن اعلام کنم چون نمی‌خواهم عجله‌ای کار کنم و قصد دارم با دقت و حوصله کارهای آن را انجام بدهم. هر وقت ساخت آن تمام شد منتشرش می‌کنم. در مورد همکاری با نوازنده‌ها نیز باید بگویم که با افراد شناخته شده‌ای کار کرده‌ام. اسامی آن‌ها را تا هفته آینده اعلام خواهم کرد. به احتمال زیاد انتشار آن اواسط سال آینده خواهد بود.

این خواننده در پایان از برگزاری کنسرت‌های خود پیش از ایام عید خبر داد و گفت: کنسرت‌هایی پیش از عید برگزار خواهم کرد اما تا زمانی که جشنواره تمام نشده، این امکان را نداریم که کنسرت بدهیم. اما تا پایان سال در شهرستان‌ها این کار انجام می‌شود. در مورد کمسرت تهران نیز زمان آن هنوز قطعی نشده است. هر سال شب عید کنسرت داشته‌ام و به احتمال زیاد امسال نیز خواهم داشت.

دوستانی که نامی مناسب برای این آلبوم در نظر دارند می‌توانند با این خواننده در ارتباط بوده و اسامی پیشنهادی خود را به نشانی الکترونیکی hamidaskarinewalbum@yahoo.com ارسال کنند یا از طریق کامنتهای همین مطلب نام پیشنهادی خودشان را اعلام کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما كدام دامين مناسب ايكس پارتي هست؟
    برترین آلبوم پاپ منتشر شده فصل پاییز ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 367
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 301
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 196
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 980
  • بازدید ماه : 980
  • بازدید سال : 25,139
  • بازدید کلی : 287,648