loading...
ايكس پارتي - بزرگترين رسانه ي موسيقي در ايران
پست ويژه

آدرس جديد سايت



wWw.Camp98.Ir

آخرین ارسال های انجمن
حميد بازدید : 183 شنبه 1390/11/15 نظرات (0)

شماره دوازدهم هفته نامه اينترنتي خبري و تحليلي بست

Best Mag - No12



تولید قطعات آلبوم جدید محسن یگانه با نام حباب همچنان ادامه دارد ...

سرودن ترانه های آلبوم جدید محسن یگانه که تا این لحظه حباب نام گرفته به پایان رسیده و تمامی ترانه ها مجوز گرفته اند که همه این ترانه ها را خود محسن یگانه سروده است . تنظیم کنندگان این آلبوم خود محسن یگانه ، شهاب اکبری علی ثابت و یک تنظیم کننده جدید به نام مهران عباسی هستند . محسن یگانه در بین آهنگ هایی که تابحال خوانده از کلمه دوستت دارم استفاده نکرده اما این بار در آلبوم جدیدش آهنگی با نام دوستت دارم گنجانده که در سبک ترنس کار شده است . دیگر آهنگ هایی که به چشم می خورد آهنگ هایی از قبیل نمیشه ، حباب ، نرو ، بخند و .. غیره است . تنظیم پنج قطعه در این آلبوم بر عهده شهاب اکبری بوده و تنظیم بقیه قطعات برعهده علی ثابت ، مهران عباسی و خود محسن می باشد . محسن یگانه در مورد پیوستن مهران عباسی به گروهش می گوید : جدیدا دوستی را به گروهم و آلبومم اضافه کرده‌ام که در نوع خودش، تجربه بی‌نظیری است. او از جنس خودمان است. به اعتقاد من کسی که سختی نکشیده باشد از جنس ما نیست. مهران عباسی را به آلبومم اضافه کرده‌ام و این یکی از افتخارات من است که کسی مثل مهران عباسی را در کست خود داشته باشم. این هنرمند با موزیسین‌های بزرگی در دنیا ارتباط دارد. 
او حرکتی کرد که من را نابود کرد. من معمولا آدم‌هایی که به سراغم می‌آیند بر عکس اینکه بخواهم کلاس بگذارم، ده برابر خودم را کوچک می‌کنم و با روی باز می‌روم به استقبالش! مهران دنبال کار من امد و گفت که می‌خواهد یکی از آن‌ها را رمیکس کند و ان قطعه، قطعه «سکوت» بود. برایم جالب بود که او این پیشنهاد را به من داده است. چون من موزیک الکترونیک ایران را دنبال می‌کنم و تاریخچه همه آن‌ها را می‌دانم. مثلا می‌دانم مهران عباسی و کوشان حداد از کی و چه زمانی کار خود را شروع کرده‌اند. من مریض این موسیقی بودم. اما این توی کار‌هایم دخیل نشد و هنوز هم ارکستر زهی برای اجرا‌هایم می‌چینم. برای تنظیم قطعه «سکوت» آن را به مهران سپردم و وقتی دیدم که مهران خودش به دفترم آمد و کار را برایم آورد تا گوش کنم، احساس کردم که فردی بی‌ریا و خاکی است و همین برایم با ارزش و قابل احترام بود. وقتی که فهمیدم چقدر تجربه و سواد دارد و تئوری می‌داند و علم موسیقایی دارد، کاملا برایم قابل احترام شد. جالب اینجاست که دیدم با نرم افزاری که من کار می‌کنم او هم کار می‌کند. اما من خیلی از او عقب مانده‌ام. چون من این کار را خیلی تجربی شروع کرده بودم وطی این همه سال فقط شاید یک دو جلسه‌ای و یک شش جلسه‌ای کلاس گیتار رفته باشم. خیلی دوست داشتم حرفه‌ای و اصولی یاد بگیرم که مهران این امکان را برایم فراهم کرد و در حال حاضر استادانه به من یاد می‌دهد ...
احتمالا این آلبوم شامل 11 تا 13 قطعه خواهد بود که به زودی پس از پایان مراحل تولید و اخذ مجوز نهایی منتشر خواهد شد !


مهدی یغمایی با آلبوم یه دنیا حرف به زودی در بازار مجاز موسیقی

مهدی یغمایی که با خواندن تیتراژ ابتدایی برنامه «ماه عسل» به شهرت رسید، آلبوم «یه دنیا حرف...» را وارد بازار موسیقی کشور می‌کند. برای ساخت و تولید «یه دنیا حرف...» دو سال و پنج ماه وقت صرف شده و از بین 40 قطعه تولیدی برای آن، نهایتا 10 قطعه انتخاب شده است.
یغمایی درباره این‌ آلبوم گفت: برای این آلبوم زحمت زیادی کشیده‌ام. تنها امیدوارم وسواس‌های من به کلیت آلبوم ضربه نزند و نتیجه مثبت داشته باشد. همچنین از تهیه‌کننده آلبوم آقای بصیرت نیا متشکرم که در تمام مراحل از من پشتیبانی و حمایتم کردند.
وی افزود: در این آلبوم سعی کرده‌ام یک مهدی یغمایی جدید باشم. با توجه به اینکه در گذشته بیشتر موسیقی غربی و راک کار می‌کردم، همه سعی‌ام این بوده که در «یه دنیا حرف...» بیشتر به مولفه‌های موسیقی ایرانی نزدیک و از آن بهره مند شوم.
این خواننده ادامه داد: در «یه دنیا حرف...» برای همه سلیقه‌ها کار وجود دارد و به نظرم کار، هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند.
وی در پایان تاکید کرد: به آینده آلبوم بسیار امیدوارم و دوست دارم موفقیتی که در ذهنم وجود دارد، در انتظار این آلبوم باشد.
مهدی یغمایی برای اولین بار با آلبوم «سلام آقا» رسما وارد بازار موسیقی کشور شد و استقبال اهالی موسیقی از او باعث شد یغمایی خواننده تیتراژ ابتدایی «ماه عسل» امسال هم بشود.
او پس از خواندن این تیتراژ موقعیت ویژه‌ای را در بین اهالی موسیقی به دست آورد و بالاخره قرار است نخستین آلبوم رسمی وی به نام «یه دنیا حرف...» در بازار موسیقی کشور منتشر شود.
این خواننده همچنین پیش از اینکه نخستین آلبوم خود را روانه بازار کند، با یک ‌آلبوم گروهی یعنی «دلصدا» در بازار موسیقی حضور خواهد داشت. این اثر قرار است هفته آخر بهمن ماه در بازار موسیقی کشور منتشر شود و یغمایی در این آلبوم با بزرگانی چون محسن چاوشی، فرزاد فرزین، فریدون آسرایی و ... همراهی می‌کند.


حضور بابک جهانبخش در تلویزیون با ترانه عاشقم کن ...

ظهرروز جمعه هفتم بهمن ماه برای اولین بار «بابک جهانبخش» در رسانه ملی حاضر شد و در گفت‌وگویی زنده در برنامه «نیمروز» رو به روی علی ضیاء نشست.
در همه این سال‌ها حضور اهالی موسیقی در رسانه ملی به قدری محدود شده که قطعا حضور نیم ساعته یک خواننده پاپ در تلویزیون ‌می‌تواند اتفاق جالب توجهی به حساب آید.
ظهر روز جمعه بابک جهانبخش خواننده پرطرفدار پاپ در برنامه «نیمروز» حاضر شد و رو در روی علی ضیاء نشست تا مجری پر سر و صدای سیما، این بار در آزمونی دیگر با این خواننده درباره موسیقی گپ بزند.
این اتفاق در شرایطی رخ داد که هم‌زمان با بابک جهانبخش، محمد خزائی دبیر جشنواره فیلم فجر هم در استودیو حضور داشت و چندین بار با ورود به بحث میان مجری و جهانبخش خواست محوریت را از موسیقی به اخبار جشنواره فیلم سوق دهد که پس از تکرار چند باره این برخورد، با واکنش تند «علی ضیاء» رو به رو شد: «آقای خزائی ما کمتر از سه دقیقه وقت داریم و اگر شما اجازه می‌دهید از این سه دقیقه حداقل دو دقیقه‌اش را فقط صرف صحبت‌های جهانبخش کنیم!»
این واکنش ضیاء با خنده جهانبخش توام و سبب شد تا پایان برنامه دبیر جشنواره فیلم فجر سکوت اختیار کند.
بنابر این گزارش، بابک جهان بخش پیش از این نیز دو بار در برنامه‌های تلویزیونی حضور داشت؛ اولین بار یکی از قطعاتش در مجموعه «کوله پشتی» پخش شده و دومین بار نوروز 90 در برنامه وی‍ژه سال تحویل شبکه دو حضور یافت و یکی از قطعاتش را به صورت پلی بک اجرا کرد.
چندین و چند هنرمند بزرگ و نامی برای خواندن تیتراژ «نیمروز» کاندید شده بودند که از بین همه آنها قطعه «عاشقم کن» با صدای بابک جهانبخش انتخاب شد که این تیتراژ ظهر جمعه برای اولین بار در انتهای این برنامه پخش شد. این قطعه با شعری از امیر حسین الهیاری و ملودی و تنظیمی از بابک جهانبخش پخش شد.


حضور شهاب اکبری در آلبومهای محسن یگانه ، محسن چاوشی و محمد علیزاده

این روز‌ها برای شهاب اکبری اگر چه روزهای چندان راحتی نیست ولی روزهای خاطره انگیزی خواهد بود. شهاب اکبری روزهای پایانی سال خود را به تنظیم قطعاتی برای خواننده‌های مختلف اختصاص داده که در واقع به نوعی گلچینشان کرده است. این آهنگساز و تنظیم کننده در خصوص همکاری خود با خواننده‌ها گفت: آلبوم «حباب» به خوانندگی محسن یگانه را در دست تنظیم دارم. در این آلبوم ۵ قطعه را من تنظیم می‌کنم.
حباب، عنوان سومین آلبوم محسن یگانه خواهد بود که قطعه‌ای با همین عنوان را در خود جای داده است.
اکبری در ادامه همکاری‌های اخیر خود گفت: در میان کارهای اخیرم یک قطعه با صدای بهرام رادان را رمیکس خواهم کرد که در آلبوم «روی دیگر من» منتشر می‌شود و یکی از قطعات آن است که البته در آلبومش نیست و فقط از رمیکس آن استفاده می‌شود. این قطعه «خداحافظ» نام دارد.
شهاب اکبری ادامه داد: در آلبوم محمد علیزاده نیز حضور پر رنگی دارم و تقریبا بخش عمده کار را من انجام می‌دهم. عنوان آلبوم علیزاده هنوز مشخص نشده است.
این تنظیم کننده که دوست و همکار همیشگی محسن چاوشی بوده و هست، درخصوص همکاری با این خواننده پرطرفدار نیز گفت: در آلبوم جدید محسن چاوشی نیز همکاری دارم و یک قطعه را برای او تنظیم کرده‌ام.
وی ادامه داد: غیر از آلبوم محسن یگانه تمامی این خواننده‌ها آلبوم‌های خود را قبل از عید منتشر می‌کنند ولی آلبوم یگانه برای بعداز عید راهی بازار خواهد شد.
وی در پاسخ به این سوال که همکاری همزمان با چند خواننده کار‌ها را یکنواخت می‌کند یا نه گفت: هیچ کدام از این تنظیم‌ها هیچ ربطی به دیگر قطعات نداشته و هر یک بر اساس صدای خواننده و ملودی‌ای که دارند تنظیم شده‌اند. بنابراین هیچ یک از آن‌ها شبیه به هم نبوده و در هر یک فضای متفاوت را علاوه بر اینکه من تجربه کرده‌ام، علاقه مندان نیز تجربه خواهند کرد.


آلبوم اندیشه فولادوند با استقبال اهالی هنر رونمایی شد ...

اندیشه فولادوند در آلبوم «آخرین حرف معاصر» آثار خود را دکلمه کرده و این اثر در روزهای آینده وارد بازار خواهد شد.
اندیشه فولادوند شنبه شب گذشته با حضور بزرگان ادبیات، موسیقی و سینما از آلبوم خود رونمایی کرد. این مراسم که برخلاف اکثر برنامه‌های رونمایی آلبوم، در رستورانی مجلل برنامه ریزی شده بود، از همان ساعات اولیه با استقبالی عجیب از سوی بزرگان رو به رو شد.
این استقبال در حالی صورت گرفت که بزرگان ادبیات کشور در یک سوی و اهالی موسیقی و سینما هم در بخش دیگری از سالن دور هم جمع شده بودند.
شمس لنگرودی، هوشنگ مرادی کرمانی، محمد علی بهمنی، یغما گلرویی، پرواز همای، رخشان بنی اعتماد، بهروز افخمی و باران کوثری از جمله چهره‌های حاضر در این مراسم بودند.
از چهره‌های دیگر حاضر در این مراسم می‌توان به بهرام اردان، حامد بهداد، حبیب رضایی، رضا یزدانی، هومن جاوید، تینا پاکروان و طناز طباطبایی اشاره کرد.
نیم ساعت از شروع برنامه گذشته بود که علی اوجی، ضمن خوشامدگویی به مهمانان و مدعوین، دقایقی را صرف معرفی آلبوم کرد و درباره سابقه و آثار اندیشه فولادوند سخن گفت.
سپس اندیشه فولادوند گفت: واقعا صحبت کردن در یک جمع این چنینی که در سمت چپ من بزرگان و اساتید بزرگ ادبیات و در سمت راستم بزرگانی از عرصه سینما و موسیقی حضور دارند سخت ترین کار دنیاست. ولی تنها کاری که از دست من بر می آید این است که از همه تشکر و به همه دوستان و بزرگانی که اینجا هستند تعظیم کنم.
در ادامه برنامه نیز چهره های سرشناسی چون رسول یونان، کامبیز درمبخش، کارن همایونفر، مسعود امامی، سامان مقدم، منصور ضابطیان، محمد علی سپانلو و بسیاری دیگر حضور یافتند.
«آخرین حرف معاصر» با نظارت و اهتمام فریدون خشنود و آهنگسازی انتخاب موسیقی فریبرز لاچینی تهیه و ساخته شده است. پیانو این اثر را رضا تاجبخش نواخته و فلوت و کمانچه اش نیز توسط نوازندگان به نام این دو ساز یعنی هادی منتظری و ناصر رحیمی اجرا شده است.
اندیشه فولادوند نیز در یادداشتی کوتاه در شناسنامه این آلبوم نوشته: «خمیازه های کشدار، سیگار پشت سیگار/ شب، گوشه ای به ناچار، سیگار پشت سیگار...»


کنسرت بنیامین ، محسن یگانه و احسان خواجه امیری در جزیره کیش

بزرگان موسیقی پاپ به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در جزیره کیش به روی صحنه می‌روند.
در برنامه‌های ویژه دهه فجر، به ترتیب در تاریخ 12 و 13 بهمن احسان خواجه امیری، 14 بهمن گروه سون، 15 بهمن بابک جهانبخش، 16 و 17 بهمن محسن یگانه، 18 و 19 بهمن بنیامین و 20 و 21 بهمن فرزاد فرزین در این جزیره به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
تمام این اجراها راس ساعت 1 بامداد هر روز آغاز و تا ساعت 3 بامداد ادامه خواهد داشت.
این برنامه‌ها که به یمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این جزیزه برگزار می‌شود، در صورت استقبال علاقه‌مندان، در شب‌های آینده نیز تمدید خواهد شد.
از جمله برنامه‌هایی که از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر افزوده شدن یک سانس به آن شنیده می‌شود، اجرای بابک جهان‌بخش است و امکان تمدید آن برای اجرا در روز 22 بهمن نیز وجود دارد.


شمارش معکوس برای انتشار آلبوم جدید استاد ایرج

انتشار خبر آلبوم جدید حسین خواجه امیری (ایرج) با واکنش‌های فراوانی از سوی اهالی موسیقی توام شده و بسیاری از دوستداران موسیقی برای انتشار آن لحظه‌شماری می‌کنند.
با توجه به انتشار خبر آلبوم جدید حسین خواجه امیری (ایرج)، در شبکه‌های اجتماعی هم شور و شوقی به پا شده و صفحات مختلفی در حمایت از این استاد قدیمی آواز ساخته شده است.
همایون نصیری سرپرست گروه دارکوب و از موزیسین‌های شناخته شده کشور درباره این خبر و انتشار آلبوم جدید استاد ایرج گفت: مطمئنا بسیاری از اهالی موسیقی و کسانی که مخاطب ایشان هستند از این آلبوم استقبال خواهند کرد. کسانی که با صدای ایشان نوستالژی دارند و با آن زندگی کرده‌اند قطعا آن را دوست خواهند داشت.
وی در پاسخ به این سوال که آیا مخاطبان نسل جدید موسیقی می‌توانند با این صدای قدیمی و پرخاطره استاد ارتباط برقرار کنند یا خیر، نیز گفت: باید آلبوم منتشر شود و در این باره پس از انتشار آلبوم نظر داد. خود من از ایشان یک کاراکتر قابل احترام و دوست داشتنی در ذهن دارم و با آوردن نامشان یاد آن خاطرات می‌افتم. اتفاقات و فضاهایی که همیشه قابل احترام بوده‌اند و به نظرم مردم عادی هم به محض شنیدن صدای ایشان همان خاطرات قدیمی به ذهن‌شان خطور خواهد کرد.
نصیری در پایان از خاطرات و نوستالژی‌های شخصی‌اش از ایرج گفت: خود من همیشه کارهایی که ایشان روی نقش مرحوم فردین خوانده‌اند را دوست داشته و دارم و با شنیدن صدای ایشان یاد فردین و همه آن نقش آفرینی‌ها و منش پرخاطره این هنرمند می‌افتم.
آلبوم «قصه زندگی» با صدای ایرج به تهیه‌کنندگی رامین بصیرت نیا اوایل اسفند در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.


دو ویدئو کلیپ برای آلبوم جدید فرزاد فرزین ساخته شد

جدیدترین آلبوم فرزاد فرزین به نام «شلیک» طبق اعلام تهیه‌کننده هفته آخر بهمن ماه در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.
فرزین برای این آلبوم دو ویدئو کلیپ ساخته که هزینه‌های زیادی هم برای آن صرف شده است. این ویدئوها برای دو قطعه «بیا بیا» و «زن» ساخته شده‌اند و کارگردان آنها نیز کیوان ملک‌مطیعی است. هنرمندانی چون کوشان حداد و یاحا کاشانی در این آلبوم حضور دارند.
داستان یکی از این کلیپ‌ها هم در گذشته‌ای دور اتفاق افتاده که به یک باره زمان می‌ایستد و به عقب برمی‌گردد و ... این ویدئو ها قرار است در ابتدای مجموعه «شام ایرانی» گنجانده شده و در سراسر کشور منتشر شوند.


حضور نیما مسیحا با ارکستر صدا و سیما در جشنواره موسیقی فجر

نیما مسیحا در مورد اجرا در جشنواره فجر گفت: درسال گذشته در بخش جنبی جشنواره بین المللی موسیقی فجر شرکت داشته ام امسال نیز با ارکستر سمفونیک صدا و سیما در تاریخ ۲۷بهمن ماه در تالار وحدت اجرا خواهیم داشت و به دلیل این مسائل امسال در بخش جنبی جشنواره شرکت نکرده ام.
وی ادامه داد: به نظرمن جشنواره موسیقی فجر فرصت خوب و مناسبی است برای دوستانی که تا به حال برای شرکت در این گونه جشنواره ها حضورنداشته اند و حال که این موقعیت برای این عزیزان فراهم شده باید از این فرصت استفاده کنند و با ارائه یک کار خوب برای مردم خود را محک بزنند.
این خواننده درباره آخرین کارهای خود در سال ۹۰ گفت:درحال حاضر مشغول جمع آوری آلبوم سوم ام هستم و تقریبا مراحل اولیه را گذرانده ام.
وی ادامه داد: آلبوم جدید به مانند آلبوم‌های دیگرم متفاوت است والبته به همان سبک های قبلی است که ان شاالله برای سال آینده منتشر می شود.
نیما مسیحا اظهار داشت: نقطه آغازفعالیت‌های هنری من با کارهای سینمای وسریالی بوده است و اگر پیشنهادهای خوبی در این زمینه داشته باشم استقبال خواهم کرد. نیما مسیحا در پایان گفت: برای نوروز۹۱ فعلا برنامه خاصی ندارم ولی ان شاالله بعد از نوروز اجرا خواهیم داشت.


پنجمین آلبوم بابک جهانبخش در مرحله تولید قرار دارد ...

بابک جهانبخش خواننده آلبوم های "چی شده" ، "بی اسم" ، "احساس" و "زندگی من" این روزها مشغول گرد آوری جدید ترین اثر خود می باشد . جهانبخش که خواننده ای پر طرفدار و صاحب سبک می باشد ؛ اجراهای زنده ی بسیار موفقی داشته و لذا موقعیت تثبیت شده و خوبی را در میان مردم دارد.
ترانه های این آلبوم از سروده های محسن شیرالی ؛ سید محمد کاظمی ؛ بابک جهانبخش ؛ علیرضا پیروزی و یاحا کاشانی هستند و آهنگسازی قطعات بر عهده خود بابک جهانبخش و پیام هوشمند می باشد ... تنظیم کنندگان این آلبوم هم کوشان حداد ؛ سعید مدرس ؛ امیر فتحی ؛ پیام هوشمند ؛ بابک جهانبخش و امیرحسین اویسی هستند.


دومین آلبوم شاهین آرین به زودی در بازار موسیقی !

شاهین آرین که نام آلبوم خود را به مخاطبانش واگذار کرده بود، موفق به انتخاب نام نهایی برای آلبوم خود شد. وی در این باره به موسیقی ما گفت: این آلبوم را صرفا به احترام نظر مخاطبان و علاقه مندان خود «سایه روشن» نام گذاشتم. چون بر اساس رتبه بندی از نام‌هایی که توسط دوستان و مخاطبانم پیشن‌ها داده بودند، «سایه روشن» را به عنوان نام آلبومم انتخاب کردم. اسامی زیادی برای این آلبوم به من پیشنهاد شده بود که در ‌‌نهایت با مشورت دوستان و نیز توجه و استقبالی که از مجموعه تلویزیونی «سایه روشن» شد، نام آن را از روی این مجموعه برداشتم.
ترانه‌های این آلبوم را عبدالجبار کاکایی، و بیتشر آن‌ها را حمید رضا نصرالهی سروده‌است. آهنگهای آن را نیز حمید نصرالهی، انوش تقوی، فربد یزدانفر و ناصر زینالی ساخته‌اند و تمامی آن‌ها توسط فربد یزدانیان تنظیم شده است.
به گفته وی در این آلبوم دو خواننده می‌ه‌مان وجود دارد که یکی از آن‌ها برادرم برسام است ودیگری فربد یزدانفر است.
ساخت آن ۵ سال زمان برده است. دوستت دارم، خداحافظ، اسم تو، عشق من، حس عجیب، آینه شکسته، سربه هوا... عنوان قطعات این آلبوم هستند.
وی در ادامه گفت: قطعه «زمستون» را که در این آلبوم خواندهام، محسن یگانه آهنگسازی کرده است. ضمن اینکه قطعه‌ای نیز در این آلبوم هست که زمستون نام دارد و ترانه و ملودی آن را محسن یگانه ساخته است.
این آلبوم در حال حاضر در مرحله میکس و مسترینگ به سر می‌برد و قرار است به زودی آماده انتشار شود.
این خواننده، یکی از خوانندگان رسمی صدا و سیماست که در حال حاضر مشغول خواندن تیتراژ سریال‌هایی است که در حال ساخت هستند.


رضا صادقی بعد از سالها برای اولین بار آبی بر تن کرد ...

رضا صادقی خواننده محبوب مشکی پوشان در مورد آبی پوشیدن در بی خداحافظی می گوید : در این پروژه برای نخستین‌بار رنگ آبی بر تنم كردم آن هم زمانی كه سكانس بیمارستان را داشتیم. پوشیدن لباس آبی واقعا خیلی حس بدی به من داد. خیلی سخت بود كه بعد از این همه سال مشكی پوشیدن یك لباس رنگی بپوشم. واقعا دلم نمی‌خواهد لباس رنگی بپوشم حتی در تنهایی‌هایم. من با مشكی راحت‌تر هستم؛ یك‌جورهایی با آن خوبم، آبی رنگ خوبی است اما رنگ مشكی بهتر است. در قصه این فیلم اصلا گفته نمی‌شود كه چرا من مشكی می‌پوشم و سعی كردم به حواشی كه به‌خودم ربط دارد اشاره نشود، چون من به‌خودم این حق را نمی‌دهم كه چنین مسائل شخصی را فیلم كنم و دلیلی برای این‌كار نمی‌بینم.


علی لهراسبی از حضور در جشنواره موسیقی فجر بازماند !

علی لهراسبی و سیروان خسروی از اجرا در جشنواره موسیقی فجر کنار گذاشته شدند در حالی که نخستین مذاکرات برای برگزاری برنامه در این فستیوال فرهنگی – هنری با این دو خواننده صورت گرفته بود.
این اتفاق در حالی رخ داد که حاشیه‌های انتشار آلبوم «تصمیم» بیشترین نقش را در کنار گذاشته شدن لهراسبی از این جشنواره ایفا کرد.
علی لهراسبی گفت : از چند هفته پیش صحبت‌های فراو انی با من برای حضور در جشنواره صورت گرفته بود که به محض حاشیه‌هایی که با انتشار آلبوم به وجود آمد و همچنین ماجرای بیلبوردهای تبلیغاتی این آلبوم، اجرای من در جشنواره لغو شد.
درخواست‌های مالی بالا و اصرار بر اجرای دو سانسه سیروان خسروی هم بزرگترین دلیل کنار گذاشته شدن این خواننده از جشنواره بوده است.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما كدام دامين مناسب ايكس پارتي هست؟
    برترین آلبوم پاپ منتشر شده فصل پاییز ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 367
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 301
  • آی پی امروز : 272
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 497
  • باردید دیروز : 196
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,317
  • بازدید ماه : 1,317
  • بازدید سال : 25,476
  • بازدید کلی : 287,985