loading...
ايكس پارتي - بزرگترين رسانه ي موسيقي در ايران
پست ويژه

آدرس جديد سايت



wWw.Camp98.Ir

آخرین ارسال های انجمن
حميد بازدید : 95 پنجشنبه 1390/11/13 نظرات (0)




اگر کريستوفر کلمب ازدواج کرده بود، ممکن بود هيچ وقت قاره آمريکا رو کشف نکنه، چون بجاي برنامه ريزي و تمرکز درمور چنين سفر ماجراجويانه اي بايد وقتش رو به جواب دادن به زنش درمورد اين سوالات مي گذروند


*کجا داري مي ري؟

*با کي داري مي ري؟

*واسه چي مي ري؟

*چطوري مي ري؟

*کشف؟

*براي کشف چي مي ري؟

*چرا تو مي ري؟

*تا تو برگردي من چيکار کنم؟!

*مي تونم منم باهات بيام؟!

*راستشو بگو توي کشتي زن هم دارين؟

*بده ليستو ببينم!

*حالا کي برمي گردي؟

*واسم چي مياري؟

*تو عمدا اين برنامه رو بدون من ريختي، اينطور نيست؟!

*جواب منو بده؟!

*منظورت از اين نقشه چيه؟

*نکنه مي خواي با کسي در بري؟

*چطور ازت خبر داشته باشم؟

*چه ميدونم تا اونجا چه غلطي مي کني؟

*راستي گفتي توي کشتي زن هم دارين؟!

*من اصلا نمي فهمم اين کشف درباره چيه؟

*مگه غير از تو آدم پيدا نمي شه؟

*تو هميشه اينجوري رفتار مي کني!

ودتو واسه خودشيريني ميندازي جلو؟!

*من هنوز نمي فهمم مگه چيز ديگه اي هم براي کشف کردن مونده!

*چرا قلب شکسته منو کشف نمي کني؟


*اصلا من مي خوام باهات بيام!

*فقط بايد يه ماه صبر کني تا مامانم اينا از مسافرت بيان!

*خوب دوست دارم اونا هم با هامون بيان!

*آخه مامانم اينا تا حالا جايي رو کشف نکردن!

*خفه خون بگير!!! تو به عنوان داماد وظيفته!


*راستي گفتي تو کشتي زن هم دارين؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما كدام دامين مناسب ايكس پارتي هست؟
    برترین آلبوم پاپ منتشر شده فصل پاییز ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 367
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 301
  • آی پی امروز : 265
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 473
  • باردید دیروز : 196
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,293
  • بازدید ماه : 1,293
  • بازدید سال : 25,452
  • بازدید کلی : 287,961